Otse põhisisu juurde

Õpime oma vigu tunnistama ja andestama‼️ Lisaks väga üllatav ja positiivne kiri 🙏

                 Olen juba pikalt võidelnud iseendaga, et saada aru mida ma tegelikult elult soovin ja soovinud olen. Alatihti olen süüdistanud enda ümber olevaid inimesi, kuid ajapikku vigu korrates olen ma hakanud mõistma, et ma peaksin piiluma hoopis enda sisse, mis reaalselt minuga toimub!
Andestama iseendale.... Olen ju alati olnud väga positiivne ja hea inimene .. vähemalt enda arvates, aga alati kukub kõik valesti välja. JAH nüüd saan ise ka aru, et mul on kaks isiksust, üks on Ege ja teine Rita. Mulle on koguaeg räägitud, et ma olen lõhestunud inimene ja vaata enda sisse ja katsu endaga kõigepealt lepitus leida enne, kui hakkad maailma parandama!  Täitsa õige jutt. Paar kuud tagasi tegin ma suure muutuse ja otsuse oma elus, vaatasin enda sisse ja küsisin lõpuks mida ma päriselt soovin ja tahan. Vastus oli lihtne, ma tahan olla õnnelik ja koos olla oma perega. Ma tahan olla parem inimene, ema ja naine. Alustasin sellest, et vahetasin töökohta, EI mind ei ei lastud lahti 😂 siit saavad vastuse nüüd need kellel see küsimus nii jubedalt kripeldanud on... MA TULIN ISE ÄRA ja ma olen väga ÕNNELIK! Mu elu muutus sellega totaalselt ja ainult positiivses suunas! Mul on hetkel suurepärane töö millega ma olen rahul, mille kõrvalt jääb mul aega puhata ja olla oma lastega ja mehega! Lisaks kõigele saan ma ka öösel magada ja välja puhata! See töö selleks, sain südame puhtaks nüüd! Ma tegin oma elus valiku ja ma tean, et see on ainuõige, ma valin hoolikalt enda kõrvale inimesi ja hetkel mulle tundub, et mind varitsevad ainult tugevad ja väga positiivsed inimesed, ma olen teinud selle pisikese ajaga juba metsikult suured sammud! Ma olen üks õnnelik inimene! Alatihti kui mõtlesin, et miks teistel on nii ja mul nii, miks minu ema on surnud , miks minu vanaema on surnud????? Mida ma olen valesti teinud, et saatus on mulle kaikaid loopinud ja ma nendega ka muidugi vastu vahtimist saanud??? Aga teate, selleks ei pea olema paha  inimene, see ongi saatus ja ma ei ole ainuke õnnetu! Tehke inimesed silmad lahti ja vaadake mis maailmas toimub!!! Me oleme ju kuradimaa õnnelikud inimesed! Mul on kaks ilusat tervet last, mul on töökas ja armastav mees, mul on armsad lähedased ja parimad sõbrad maailmas! Aitäh, et olete mu kõrvale jäänud, ometigi nähes minu vigu, uskusite ikka minusse! Nüüd on minu kord teile näidata, et armastate õiget inimest! ❤️

Jutu jätkuks räägin teile ka sellest, kuidas üks hommik ärgates sain ma väga vinge kirja mis mind meeletult üllatas!
Kui liigume ajast tagasi ja kui ma käisin alles algklassis, olin ma üks keda veidi noriti, mu ema oli haige ja loomulikult olin ma kergesti haavatav! Muidugi taas mainin ära, et LAPSED... nad võivad alati väga õelad olla, kuid oma kogemuse kohta ütleks ma seda, et ma ei näitaks kellegi peale näpuga ja ei nimetaks ennast ingliks, ka mina olin kiuslik ja pöörane... kuid üks hommik sain ma kirja, mille kirjutas mu vana klassiõde, ma ausalt olen kõik juba unustanud ja kõik juba andestanud! Kuid tema rääkis oma suu puhtaks! Tal on kolm imelist last ja ta kõige vanem laps on kiusatav! Mul oli seda valus lugeda, sest minu silmis on ta olnud alati imeline ema ja ma olen teda imetlenud meeletult! Ta oli väga noor kui sai emaks ja ta sai sellega võrratult hakkama ja tegi silmad ette paljudele!
Kirjas seisis tema vabandus ja kahetsus! Uskumatu, aga on tõesti imede aeg ja tea, kui sa seda loed siis mina imetlen sind! Sa oled võimas inimene, me kõik teeme vigu, kes juba oskab seda ka tunnistada on kohutavalt tugev inimene! Aitäh sulle ja usu, et kõik saab korda!

Lisaks räägin oma südamelt ära veel selle.... mul on täna väga emotsionaalne päev olnud, ma olen täna nutnud ja naernud, olnud õnnelik ja kurb! Ma sõitsin täna Pärnusse, nägin oma väga armsat sugulast! Ta on juba väga vana ja tal on olnud väga raske aasta! Mul on nii meeletult kurb, et ei ole su juurde varem tulnud, kuid täna sind nähes, tundsin ma nii meeletud energiat ja mul oli nii hea! Ma luban, et teen kõik aastad tasa mil ma ei ole saanud sulle olla toeks ja sind näinud! Terve Tee tagasi sõites ma nutsin, südamest nutsin!!! Mu süda on täitunud armastusega ja ma tunnen, et mul on veel keegi, kelle juures käia, keda kallistada ja pead paitada! See imeline inimene on mu vanaema õde ja minu vanatädi! On imede aeg ja mina usun sellesse! Aitäh, et ma sain võimaluse sinuga koos olla, ootan juba uut aastat, siis näeme taas! ❤️
Ps! Tegime pilti ka, aga see jääb minu silmadele ja mu lähedastele...  Hoiame ja armastame ja märkame rohkem! Elu on nii lühike ja habras, aga Me saame palju ära teha.. armastada üksteist!

Nüüd sain natukene südame puhtamaks rääkida, sõidan koju ja imetlen oma elu edasi, homme uus päev ja uued tegemised❤️🙏

Eile 06.12 oli minu vanaema sünnipäev! Minul põles kodus küünal! Minu Mamma ❤️

Kommentaarid

  1. Ma ei teagi... Loen praegu Sinu südamlikku ja siiralt kirja pandud jutukest... Ja môtlen minevikule ja oma sugulastele ,kellega paraku olen mingitel póhjustel kaugenenud ja mônedega polegi kunagi kokku puutunud..Ja mõndasid tean ainult nimepidi..Nagu Sind
    Aga ega ma ei eksi ..Kas jutus mainitud Sinu kallis vanatädi on minu kallis vanaema Laine...
    Parimat soovides, Evelin.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tere Evelin! Võib olla tõesti, ei oska ka kahjuks öelda! Julgelt võta minuga ühendust! Kirjuta mulle!

      Kustuta
  2. E-Rita ,minule vôib ka julgelt kirjutada,kui soovi -
    Evelin.ryytel@gmail.com
    Parimate soovidega,Evelin.

    VastaKustuta

Postita kommentaar