Otse põhisisu juurde

Kisa ja kära vaktsiini üle! Kas teha? Miks teha?



Tõmban nüüd väga kriitilise teema lahti, nimelt mul on juba mitu, mitu päeva kripeldanud küsimus kas  ma olen tõesti nii halb ema ja minu lapsed jäävad varsti väga haigeks???? Minu lapsed on saanud kõik riiklikult ettenähtud vaktsiinid! ( olen ka ise kõik saanud ) aga tänapäeval on väga moodi läinud, et mina oma last ei vaktsineeri ja kõik! Selge ma ei vaata teid viltu ja ma ei arva teist midagi. Ärge tehke kallid vanemad sama ja ärge kritiseerige teisi ja ära vahi mu lapsi viltu!  Kasvata oma lapsi nii kuidas soovite ja olge õnnelikud ja tundke elust rõõmu!

Ma nüüd vabandan, et nii avalikult ennast väljendan, aga väljendan ennast nii nagu mulle öeldud on ja nagu ma välja olen lugenud teiste inimeste mõtetest!

Kas mina kes ma oma lapsi olen lasknud vaktsineerida surevad vähki? Kas sina kes sa ei ole vaktsineerinud oma last, kas ta on viirusekandja, miks sa ei kaitse oma last ja ei vaktsineeri? Miks ma vaktsineerin? Aidake leida mulle vastused???? Olen suhelnud mitme arstiga, et ennast ka kurssi viia, “ kui halb ema ma siis olen “ .....

Ja inimesed räägivad, et vaktsiin on mürk ja jeebus kuidas sa julged lapsele seda sisse süstida, et sa oled hull ema ja su lapsed saavad vähi, aga mõtle nüüd... nt kui su lapsel on angiin, kirjutatakse välja ju antibiootikumid mis on ka mürk, aga samas me peame seda lapsele andma, sest muidu need tüsistusesd on ju metsikud, antibiootikum aitab meil see kole haigus välja saada, kuid samas nõrgendab immuunsust ja vajame lisa, et oma organism korda saada! Ja vot nüüd see sama mürk mis vaktsiini näol meile süstitakse ju ennetab minu last, et ta ei saaks endale külge seda rasket nakkust. Riiklikud vaktsiinid on saanud Uuringud. Neid ju reaalselt on uuritud.

Uurisin arstilt, et miks on õnnetuid juhtumeid lastega, kes on saanud vaktsiini ja peale seda surnud. Miks see nii on? Arst vastas mulle selgelt, et see laps- imik on olnud haige ( geenirike vms ) on kurbi olukordi, kuid neid ei ole ju palju.. sama on ka ju vaktsineerimata lapsel, kes on haigestunud ja nakatanud väga paljud lapsed ja ise surnud nendesse haigustesse.

Ütleme nii, et see asi on 50-50 ja kõige rumalam on kellegi ema või veel vähem lapse peale vehkida näpuga, et appppiii sa süstisid oma last või appi su laps on viirusekandja ja sa ei ole oma last vaktsineerinud.

Rääkige mulle nüüd lahti kõik see... miks see teema nii kohutavalt draamat üles kütab? Miks on täna eriti moodi läinud jätta lapsed vaktsineerimata? Miks on emad nii pahad kes oma lapsi lasevad vaktsineerida? Tehke mulle lollile nüüd selgeks 😁

Kommentaarid

  1. Hahahaha ������ kuna meie suguvõsas (need kes ka juba lahkunud) on kõik saanud vaktsiinid, ei näe ma põhjust, miks ma ei peaks enda last vaktsineerima ��������

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mina arvan sama, olen ise saanud ja tunnen, et ka minu lapsed peavad need saama. Kõik mis on ettenähtud, need saavad ka tehtud!

      Kustuta
  2. Minu laps sai esimesed riiklikus kavas olevad vaktsiinid. Kuid nüüd olen uurinud ja mõelnud ja ilmselt rohkem teha ei lase.
    Kahjuks eesti keeles pole palju infot, kui paljudel lastel näiteks MRR vaktsiini tekkinud autismispektri häired ( tean ka last, kes peale seda vaktsiini ei öelnud enam neidki sõnu ega teinud asju, mida varem ).
    Ei kritiseeri neid, kes teevad ega ka neid, kes ei tee.

    Kellel ehk pahupoole vastu huvi, siis on FB-s Eesti lehekülg vaktsiinikahjustuste teemal jms.

    VastaKustuta

Postita kommentaar