Otse põhisisu juurde

#PANGEMINDPĂ•LEMA🤦‍♀️

Jess oli jälle järjekordne päev, kui mul on VABA päev ja peaks oma päev nautima, aga mina suren hoopis diivanil ja ruloo on aknale täiega ette tõmmatud! Sajaga raisku läinud päev! Jaaa armsad mul oli taas migreen ja palun pange mind lihtsalt põlema! Olen migreeni käes juba olnud aastaid. Olin pisike ja täpselt ei maleta kas kuuene või seitsemene...siis saime aru, et ma piinlen migreeni käes! Kui noorem olin, olid muidugi hullemad valud, oksendasin ja ei suutnud olla valguse käes ega talunud  ka mingit lõhna... valud olid mul päris tihti, korra nädalas vast. Kui jäin oma esimest last ootama oli see midagi väga kohutavat. Ma mäletan, et mu elukaaslane viis mind sĂĽles vannituppa ja sĂĽles tagasi voodisse, ma ei suutnud iseseisvalt liikuda. Ma sain aru, et rasedus on ajanud mu migreeni tohutult hulluks ja ma lihtsalt oksendan ennast surnuks. Jah ma olin ka seetõttu tihti haiglas ja pidevalt kontrolliti mu olukorda. See rasedus oli kohutavalt raske. Muidugi arstid rääkisid mulle pidevalt, et kui beebi on sĂĽndinud siis kaovad ka tavaliselt migreenihood. Nii kahjuks mul ei läinud. Tõesti pean tunnistama, et on jäänud vähemaks ja ka kergemaks. Korra kuus on mul migreen kindlustatud ja kĂĽlastab mind alati siis, kui olen juba plaani paika pannud, et JEE TĂ„NA ON MUL PUHKUS!

Ma pean ausalt ütlema, et ma põen hetkel migreeni kohutavalt, ma ei suuda oma lähedastele selgeks teha kui raske ja kui valus see on. Ma olengi terve päeva totaalne laip. Inimene kes ei ole seda tundud ega ta seda ei mõista ka. Kuna ma olen alati kõigega ise hakkama saanud, ütles mulle mu kallis inimene, et ma olen muutunud laisaks ja lohakaks, ausalt ma ei suuda talle selgeks teha, et mu tervis on läinud hetkel raskemaks ja aneemia on taas tuld andud ja näidud langenud. Arvan, et ka sellest on mul migreen tugevam ja tihedam külaline. Pealigi ei taha ma kurnata teda oma muredega ja absoluutselt välja näidata, et olen taas veidi nõrgem ja vajan rohkem puhkust! Kuna mu kõrval on nii tugev frukt ja isiksus, soovin ju samaga vastata. Hale mõelda, et ta näeb mind rohkem haigla voodis lebamas kui kodus.

Kui mulle öeldi, et ma olen nii laisaks muutunud ja lohakaks siis solvusin ma ausalt nii metsikult. Vaevasin oma haiget peakest terve pika päev ja õhtuks ei olnud mul talle muud öelda, kui palun vabandust... ma ausalt võtan ennast lõpuks kokku!!! No mida ma ĂĽtlen? Oleks ma veidikenegi ennast kaitsnud ja seletanud, et mu tervis on hetkel kehv oleksin sealt vastuseks ehk saanud ainult selle, et haletsn ennast või otsin lihtsalt vabandusi! Kunagi oleksin närvi läinud ja vaidlema kippunud, aga aastad on Oma töö teinud ja enam sellepeale oma pead ei murra! Ma tean ise hästi mis minuga toimub ja mida minu keha täpselt vajab, ma ei vaja haletsust ja seega ma enam appi ei karju ka! Saadan selle päeva rahus õhtusse, palun vabandust ja loodan, et homne uus päev on parem ❤️

Mida ma migreeniga teen?

Kindlasti ma katsun magada palju.

Kunagi olid mulle välja kirjutatud tugevad valuvaigistavad tabletid mida Me tellisime Venemaalt (klotam?) aga nende müük lõpetati. Nüüd aastaid olen uurinud ja proovind kasutada erinevaid looduslikke pooli. Jah võtan ka valuvaigisteid, kuid uurin palju raamatuid ja otsin erinevaid meetodeid ja muidugi katsetan ka! Kõige tõhusam on SIDRUN, aitab ka KOHVI ja muide VIINAMARJAD ( eriti mahl ) . Sidrunit annab muide mitmes variandis kasutada, et ta alluks migreenile.

Annan paar pisikest retsepti ja nippi proovimiseks!

📌Portaal Healthy Life Land toob välja nipi, mis peaks migreeni peletama kolme minutiga. Vaja on vaid kaks teelusikatäit himaalaja soola, kahe sidruni mahla ning veidi sidrunikoort.
Himaalaja sool on oluline seepärast, et see on kõrge kvaliteediga, sisaldades ohtralt inimesele vajalikke mineraalaineid! 

đź“Ś Viinamarja seemned sisaldavad riboflaviini mis pidi väga tõhus olema just peavalude puhul!  Alati ku peavalu hakkab juba kaduma, tekib mul viinamarjade isu! 



đź“Ś Kohvi- No poleks uskunud, aga mulle korra kunagi räägiti, et kui mu tuttav hommikul kohvi ei joo, tekib tal migreen. Olen proovinud musta kohvi juua tugeva migreeniga ja ausalt tõmbas pildi selgemaks kĂĽll. 


Kommentaarid

  1. Oot, sinu elukaaslane ĂĽtleb sulle, et oled laisk?

    Mul ka migreen ja hood kaovad ära, kui ma ei tarbi süsivesikuid (lchf või keto toitumine).

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma pean ka ehk oma toitumise üle kontrollima, kuna söön kõike ja täitsa nii kuidas isu tuleb.
      Jah kahjuks heidetakse mulle tihti ette, et olen laisk, kuid reaalselt on mu keha väga väsinud ja iga hetk mis vaba, sooviksin ma lihtsalt istuda või pikali visata. Kuna kasvatan ka kahte last on mu elutempo väga kiire ja iga paus teeks mulle veidi head.

      Kustuta
  2. Tere. Migreen, aneemia - tuttavad teemad. Täna on mõlemad kadunud. Avalikult sellest kirjutada ei soovi aga kui soovid minu lugu kuulda siis ole nii hea ja kirjuta mulle oma kontakt aadressile: vainkylliki@gmail.com. Kirjutan, mis minul avastati ja mida minuga tehti.

    VastaKustuta

Postita kommentaar