Otse põhisisu juurde

Sünnipäevad, eriti laste sünnipäevad.. Kus pidada? Eriti kui elad saarel.... DEGITA SAI SEITSE! Ja mida kinkis emme- issi oma jõulubeebile!

Nonii, kui oled sündinud ja elanud Pärnus ja hiljem juba kolinud Tallinna ja seal elanud ja siis otsustanud, et pakid oma asjad ja kolid saarele... Mida teha siin, kui sul ei ole siin sel hetkel väga kedagi, ei sõpru ega sugulasi? Kui mina siia kolisin oli mu tütar veel päris pisike. Sai kohe lasteaias koha ja palju sõpru. Mul oli ikka päris keeruline siin kõike algusest alustada, töö ja sõbrad ja kõik, kõik.  Nüüd juba aastaid siin olles on tekkinud oma tutvusringkond, töö ja elukoht. Suur mure mis vist ei kao on KUS PIDADA LAPSEL SÜNNIPÄEVA ? Hiiumaa on pisike ja igal aastal leida lapsele uus koht ja uus pidu teha on ikka päris keeruline. Kuna Degita on mul jõulubeebi, siis juba see aeg on keeruline.

Deksu sai meil SEITSE! USKUMATUUUU! Ta läheb ju kooli. Soovisin talle veidi vanusele vastavat pidu, viimane aasta aias ja tahtsin talle korraldada üllatuspeo. Ma surfasin netis ja avastasin sellise toreda tegelase nagu SÄDEKE ehk väga vinge neiu nimega Grete Olev! Võimas, võimas! Grete teab mida ta teeb ja see sobib talle kohutavalt hästi!

Niisiis. Kohaks valisime Palade Retrovisiidi ja üllatuseks tuli meile külla Pipi Pikksukk. Degita seda muidugi ei teadnud...

Kui olime kohale jõudnud saime ennast kenasti valmis sättida, lapsed mängisid ja jooksid ringi ja meie sättisime laua valmis.. ala 15 minutit hiljem kuulsime tugevat koputamist uksele. Kõik jäid seisma ja lihtsalt ootasid, et kes on see kes nii kõvasti koputab ja kes sealt nüüd sisse astub...
Pipi oli meeletult suur üllatus kõigile. Ta astus sisse ja tegi lastega koheselt soojenduse ära, ta tervitas kõiki ja sõbrunes ruttu lastega, Degita oli küll väga peitu pugenud ja pisarad olid kohe, kohe silma tulemas. Talle oli suur ehmatus ja ta ei saanud veel mitu, mitu päeva aru, et kuidas see võimalik oli, et Pipi tema sünnipäevale tuli, ta oli ikka metsikult õnnelik!
Natukene juttu rääkides ja harjudes sai Degita oma õnnitluse Pipi käest kätte ja Degitale kingitud õhupallid sidus Pipi hoopis emmele pähe! Pipi palus kohe lapsed lauda, et nad kõhud kõvasti punni sööks, sest ta lubas kõigi kõhud üle kontrollida! 

Kui kõhud olid punnis siis nagu Pipi lubas kontrollis kõigi kõhud üle ja kellel oli paar lihapalli puudu, saatis ta kohe lauda tagasi!

Kõigi kõhud uuriti üle ja, kui kõik olid valmis alustas Pipi mängudega. Mängud olid väga tantsulised ja kõik lapsed ja emmed- issid said kaasa mängida. 
Mängiti kaua ja tuba oli täis lõbusaid lapsi, lõpuks kutsus Pipi kõik lauda uuesti, et Degitale laulda ja muidugi torti sööma! Tort oli meil VÄGA vinge, ka see oli Deksule üllatus, Deksu on saanud endale alati tordi ise valida, aga sel aastal valis emme. Ma ausalt olen oma valiku üle nii uhke!!! Tordiga on mul alati väga lihtne olnud. Mul on Hiiumaal ainult üks inimene keda ma selles osas usalda ja kes juba aastaid meile siis torte valmistab! Käina ujula kohvikupidaja Terje! AITÄH SULE! 

Kui küünlad puhutud ja kõhud torti täis, soovis Degita avada oma kingid. Seal oli palju üllatusi! Väga paljud kingid olid ümbrikus, mille üle oli tal niiiii hea meel, et sai kohe samal päeval endale täitsa uue isikliku telefoni osta. Lisaks sai veel Baby Born nuku, playmobili, isade ja tütarde patsiraamatu, trikoo jne. 
Aga mida siis kinkisid emme- issi?
Ta soovis juba kaua, kaua endale piletit Saku Suurhalli, et minna vaatama sinna DISNEY ON ICE 
Ja see unistus tal täitus 💓
Sünnipäev kestis kolm tundi ja ma ütlen ausalt, et jessssss! Kõik läks nii nagu ma soovisin.. Ma olin kõigega rahul ja lisaks väga mugav. Terve see kolm tundi tegeleti lastega. 
Aitäh kõigile kes kohale said tulla! Suurtele abilistele ja armsale Pipile! 

Kommentaarid