Otse põhisisu juurde

Linea Natura, blondiks saamine, minu juuksed ja kuidas ma üritasin säilitada oma juuste pikkuse 💇‍♀️

Kuidas ma sain blondik 😬

Okei, okei! Nüüd ma vähe liialdan, ma ei soovinud päris blondiks saada, tahtsin hallikat tooni juustesse saada. ( mida ma muidugi kokkuvõttes ei saanudki ) olen juba ammu mõelnud, et tahaks vaheldust, mul on olnud mustad pikad juuksed koguaeg ja lihtsalt tüdi tuli peale, lisaks ma põen aneemiat ja mu nahatoon on pidevalt kahvatu ja see must toon tõi mu valge lõusta veel eriti esile ja ma tüdinesin ära kui mulle jälle öeldi, et appi Egeee sa oled näost nii kahvatu, kas sa oled haige või? 

Mustad ja pikad juuksed, olen ka väga kahetsenud ja sõbrannale korduvalt öelnud, et ei kurat ma värvin tagasi, aitab, ma käin ringi hetkel nagu totaalne värvipott. 


Aga ma olen nii palju raha juba alla pannud ja nii palju oma juukseid kahjustanud, et ma veeeeel ei värvi tagasi! Nii, et ärge palun kommenteerige siia, et oooo must on nii hea! MA TEAN SEDA ISE KA! Aga ei värvi veel mustaks. Kõige positiivsem asja juures on see, et ma olin juba leppinud, et pean juuksed lühikeseks lõikama, sest mu juuksed nägid nii värvipesu ( korduvalt ) kui ka pidevat blondeerimist!
















Ärge öelge midagi 👿

Kui ma olin juba korduvalt oma juukseid rikkunud siis otsustasin, et nüüd aitab, ma ravin oma juukseid, saate aru nad olid nagu takud, peale pesu venisid ja kamm enam läbi ei käinud. Ma avastasin endale tooted Linea Natura Eesti. See oli mu viimane lootus, sest olin juba palju erinevaid proovinud. 

Siit algas mu uus tee...



Ma olen neid tooteid nüüd kasutanud juba piisavalt kaua, et tõesti ausalt kiita! Mu juuksed on Pehmed, tervemad ja tugevamad! Lisaks kõigele ei pidanud ma loobuma oma pikkadest juustest. 
Hetkel veel värvida ei julge, ravin neid veel ja kasvatan oma enda tooni välja. 

Aitäh Linea Natura ❤️

Juuste teemal tuleb postitusi veel palju. Proovin anda ülevaadet mis mu juustest edasi saab ja mida geniaalset Ma jälle välja mõtlen! 
Kohe on kevad! Hoiame oma juukseid ja Linea Natura aitab! 

Kommentaarid