Otse põhisisu juurde

Pisarateni emotsionaalne. Halb? Hea?

Olla pisarateni emotsionaalne? On see halb? On see hea? 


Täna on mul just selline päev kus ma istun üksi diivanil, kodutööd on kõik tehtud, koolitöö on kontrollitud ja naudin vaikust. Mul lihtsalt pisarad jooksevad. 
MIKS?
Mul ei ole halb, mul ei ole kurb vaid mul on sees meeletu ärevus ja ootus ja positiivne tunne. Minu uus aasta algas päris keeruliselt ja alates Jaanuarist olen ma lastega vaheldumisi haige olnud. Degitaga olime haiglas ja pojal oli korduvalt viirus kallal. Enda enesetunne ei ole ka kiita olnud. Lisaks sellele, et mul olid nukrad tõbised lapsed kodus, käisin ma tööl ja katsusin endast 100% anda ja ma lihtsalt ei suutnud, ma ei saanud hakkama ja see oli suur pettumus mulle endale. Ma vedasin ennast alt! Ma tundsin, et olen täielikult läbi kukkunud ja kindlasti aastaema tiitel kuulub mulle! 👎

Olles nüüd siin tänases päevas, kui mu lapsed on lasteaias ja terved ja endal positiivne laeng sees, ma lihtsalt istun ja pühin pisaraid. Miks nii? 
Ma usun, et see PISARATENI EMOTSIONAALNE olek minus on hetkel väga positiivne, ma usun, et see on korralik pingelangus, negatiivse välja laskmine ja uue ja positiivses suunas liikumine. 

Paar nädalat tagasi võttis minuga ühendust imearmas inimene Hiiumaalt, keda ma tean juba pikalt ja kes on tõesti alati väga tubli ja tragi olnud. Ta kirjutas mulle, et me saaks kokku. Umbes nädala möödudes ja nüüd paar päeva tagasi me saime kokku. Ta üllatas mind nii positiivselt, et ma olen sellele kohtumisele juba kaua mõelnud. Miks ma seda kirjutan on see, et see on lihtne vihje millest peab lihtsalt kinni haarama, kuna see on hoiatus või siis uue tee alustamine või siis lihtsalt üks positiivne tee, millest ma lihtsalt ei saa loobuda, sest kaotada ei ole midagi, sellest pakkumisest saab ainult võita ja lisaks hakkasin ma mõistma, et mind ümbritsevad võrratud inimesed, kes siiralt hoolivad ja soovivad ainult head! 

INIMESED EI OLE KURJAD JA HALVAD! SA PEAD ELUS ÕPPIMA ÕIGEID OTSUSEID TEGEMA JA ÕIGED INIMESED ENDA KÕRVALE LASKMA! 

Minu arvates ei ole olla patt õnnelik ja lasta välja endast kõik, olles siis üksi või oma lähedase kõrval. Ei ole patt nutta! Ära iial lihtsalt haletse ennast, vaid otsi positiivseid lahendusi! 

Eile mu kauaaegne sõber ütles mulle väga hea lause.
´´Kui oled kaelani pasas, siis ära lase pead norgu! ´´

Ma usun, et olen kogu jama välja endast pigistanud ja nüüd kõnnin taas sirgelt edasi! 

Kommentaarid