Otse põhisisu juurde

MA LĂ„KSIN KOOLIđź‘Ź

Nonii ma otsustasin minna kooli ja lubasin teha ka pisikese loo. Ma olen selle ĂĽle ikka tõeliselt uhke! Ma läksin õppima Haapsalu Kutsehariduskeskusesse ja ametiks siis puhastusteenindaja 3 tase. Kindlasti kui teen kolmanda taseme ära lähen ka neljandat tegema. 

Enne kooli minekut arvasin ma, et mis see siis nii erilist on ja seal ei saa ju midagi keerukat olla, aga olles tunnis ja kuulates seda kõike mis selle ameti ja tööga kaasneb, sain ma aru, et ma ei tea ikka mõhkugi. Mulle kohutavalt meeldis ja kõik tundus väga huvitav! 

Koolis käin ma kaks korda kuus, töö ja laste kõrvalt väga mugav. Ja virisejaid leidub alati, et ei jõua ja ei saa, aga tegelikkuses on kõik su enda mõtlemises kinni. Kui midagi väga tahta siis ikka saad kĂĽll. 



Käimine Hiiumaalt nõuab seda, et ma
Pean ärkama vara ja minema 6.30 praamiga üle, et jõuda esimesse tundi! Aga tunne ikka mega hea :)


 Kes minust siis lõpuks saab? 

Hetkel teen ma kolmandat taset, kui kolmas on omandatud siis nagu ka ees ma mainisin, et teen ka kindlasti neljanda, muidu minu silmis on tĂĽhja töötamine , kui teha siis julgelt lõpuni. 
Kui neljas tase on käes siis olen ma Puhastus- teenindaja juhendaja. 
Eriala lühitutvustus: Puhastusteenindaja juhendaja oskab vastavalt olukorrale kasutada kaasaegseid puhastusmeetodeid, seadmeid ja -vahendeid. Ta mõõdistab puhastustööde vajaduse ja koostab puhastusplaane. Ta juhendab ja koolitab välja ettevõtte puhastusteenindajaid.





Ma ise usun, et see on tore, kui Me ennast täiendame ja õpime erinevaid erialasid. Kui tavaliselt olen ma rohkem iluvaldkonnas ennast harinud ja koolitusi teinud. Siis see on just vastupidine ja vahelduseks väga huvitav!! 

VĂ•IDUKA LĂ•PUNI❤️

Kommentaarid