Otse põhisisu juurde

Minul juba igav ei hakka! Igapäevane võitlus naabritega!

Minul juba igav ei hakka... muidugi nagu oma blogis just kirjutasin, et mul see aasta raskelt tulnud, need kuramuse haigused on mind ja mu lapsi maha murdnud.. ja lisaks kõigele istun ma oma
Printsessiga haiglas hetkel. Lisaks kõigele söövad mu närve kaaskodanikud, talvel kutsun ma neid julgelt labidakangelasteks, sest muud nad ausalt ei tee kui on oma labidatega väljas ja lükkavad seda ära lükatud lund... muidugi kaasneb selle lükkamisega ka klatš. Ja MUIDUGI jääme just hambusse meie. Me oleme ju lihtlabased üürnikud. Kõik mida Me teeme või ei tee on halb ja paha ja jälle minnakse kaebama mu peale. 

Nimelt suvel jäi hambusse neile mu kass... käidi isegi mu korteris sees siis kui mind ennast ei olnud kodus ja tegime majapeal remonti... see selleks, kui mu kass oli väljas käisid need mutikesed teda toitmas, sest nende arvates oli mu kass näljas. Mu kass kurat kartis neid lausa, ega loom ju loll ole. Mul oli kass kes tahtis lihtsalt rohkem väljas olla kui toas. Ta oli laudast toodud ja oli selline pisike kiskja. Selle kassi teemaga siis ärplesime Me terve suve. 

Ahoiii! Nüüd on talv, talvel nüüd muidugi see lumi toob jama kaela, et keegi ei lükka ja blabla.
Ometi ju kurat Me oleme ju noored, Me käime tööl, kes kasvatab kodus pisikesi lapsi... ja ausalt öeldes käib minu mees ilusti lund lükkamas ja ka teised noored mu paradnas ja mis vahet kes lükkab, lükkab see kes saab ja plats on ju lükatud johhaidiiii ja kõik on timmu. Oleme pakkunud välja variandi, et kutsume pisikese traktori kes lükkab väga kiirelt selle tee lahti ja kõigil süda ju rahul, aga EI mitte mingil juhul! Kurat lükake ise siis ausalt ja ärge vinguge! Teil vanurid on igav! 

Niiii... parkimine.... sinna ma jõuan ka kohe... 
parkisin ka siis maja kõrvale, alati on seal keegi parkinud Ja pole probleeme olnud. Meil tõesti majaees on vähe ruumi ja pargime siis külgedele ja kõik korras. Nüüd siis visati mu auto lund täis ja pakiti ilusti sisse ka. Kui julgesin sõna võtta öeldi mulle, et ma olen värdjas ja lihtsalt üürnik ja ma ei tohi siin parkida üldse. Nüüd siis on lükatud prügikastid sinna ette, et ma mingil juhul sinna parkida ei saaks. 

Halloooo mul on kaks pisikest last. Korteri kulud on kõik makstud. Me ei tralla seal korteris. Lapsed on lapsed, tekitavad ikka kisa. Ja õnneks mu kõrval elavad teised noored kellel on ka lapsed ja mõistavad hästi ja üldiselt ei peaks mu laste kisa neid vanureid absull segama. Nad ju ei ela kohe mu kõrval. Vaid kõrval majas ja kõrval trepikojas. 

Mind ajab nii vihale ja ma ei ole ainuke! Mu trepikojas elavad mõistusega inimesed kes peavad sama asja taluma mis mina, sest nad on ju ka NOORED! 

Kas tõesti on noor olla patt? Mille eest Me saame koguaeg. Nüüd ka kui meil käis kiirabi ja mu laps viidi haiglasse tekitati kohe jutud, et ohooo Egel sõitis katus ära ja viidi minema. 🤦‍♀️

Aitäh jumal, et mind õnnistanud oled 🙏
Aamen ! 
☺️

Kommentaarid