Otse põhisisu juurde

(っ◔◡◔)っ ♥ BITCH, PLEASE! Draamatseja kes ei oska oma elu elada :D ♥

Foto: Elis Kiin, Argo Nurs


𝓑𝓲𝓽𝓬𝓱 𝓳𝓪 𝓼𝓲𝓲𝓼?


Ma olen ennast nii palju tundma küll õppinud, et mulle kohutavalt meeldib draama. Ehk on see lihtsalt minu elu, et ma olen harjunud elama draamas. Mulle kohutavalt meeldib kui mulle pööratakse tähelepanu. Noooo ma olen lõvi.. mida siin imestada? Saan kriitikat, pillin ja närvan ja paar tundi hiljem naeran ja mõtlen, jesssss ma jäin jälle silma ja sain seda mida ma tahan, mis just ongi ju eesmärk. Tore, et ma ei jäta teid külmaks :D

Oma blogis ma kirjutan üldjuhul hetke- emotsioonidest ja mu tuju võib muutuda sekundiga. Ma olen inimene kes ei ela sisse vaid välja ja kui mul on paha siis on paha ja kui hea siis hea! 

Üks põhimõte on mul veel.. Nii nagu sina mulle- mina sulle! Ma ei jää võlgu, ma panen vastu ja kui vaja kuni sõjaka lõpuni. Olen väga äkiline ja alles hiljem mõtlen mida ütle. Oma lähedaste suhtes ma tavaliselt vabandan ja mõtlen, et pekki ma nii tegin või ütlesin, aga sina kes sa ei tähenda mulle midagi on mul jumala savi ja ma ei kahetse öeldut!

Mulle kunagi Hiiumaal prooviti ''haiget'' teha :D Öeldi, et ma olen kohutav uss... (  näkku muidugi mitte ) aga kirjutati küll. Teate ma kardan usse, kohutavalt, need elukad on mu üks suurimaid hirme. Aga nutma hakata... eiiii.. ma lasin selle rõveda eluka teha enda käele, suurelt. 

Paha inimene ma ei ole, kui vaja olen ma väga südamlik ja võib jääda mulje, et ma ei oska reaalselt oma elu elada. Oskan küll. Mind on elu nii palju õpetanud. Õpetanud just igas olukorras hakkama saada. Ma tean, et ma saan, sest ma olen väga iseseisev ja tööd ei karda. Ma armastan ise pingutada ja tööd teha ja ma tulen kõigega toime. Mind on ka väga lihtne rivist välja lükata, kes oskab mu nuppe keerata, aga see kes on juba neid nuppe puutunud teab vägagi hästi, et ma olen rivis kiiremini tagasi kui oodata võib ja neid nuppe pole mõtet rohkem katsuda!

See on nii hea tsitaat! See on mõte minu blogist.. ma panen tõesti siia kirja oma hetke- emotsioonid. Suurte unistustega käivad kaasas ka suured pettumused ja kõik ei lähe alati nii nagu kohe soovid! Alla ei tohi anda!!!

Mul on täna kohutavalt palju energiat ja jõudu, ma tunnen ennast nii hästi ja ma olen väga õnnelik! Positiivselt edasi






Kommentaarid