Otse põhisisu juurde

Küsimused ja vastused ...





Hei! Viibin hetkel lapsega haiglas ja ega väga viitsimist ja tahtmist kirjutada ei ole.
Aga kuna sai antud lubadus, et vastan küsimustele, siis teen selle ära!
Lisasin oma insta lehele  kastikese kus sai esitada mulle küsimusi ja teen ära ka selle kurikuulsa blogijate küsimustiku.  https://www.instagram.com/roosamullblogi/

Head lugemist💋

Kui sa peaksid loobuma enda bloginimest/domeenist, millega sa selle asendaksid?    
Kui ma peaksin loobuma, siis asendaksid oma nimega ehk. Ei oskagi siia muud lisada! 

Keda tahaksid enda blogi sponsoriks/koostööpartneriks, kes veel seda ei ole?
Ma ei vaja sponsoreid, et silma paista! Minu piisavalt avameelsed ja ausad lood on ehk piisav! Kui tuleb ja keegi ilmub siis ei ei ütle, olen avatud väljakutsetele, kuid ise kedagi taga ei aja! 

Nimeta mõni teine blogija, kes sind inspireerib? Kuidas?
Ma märgin siin ära ainult ühe, kes mulle väga meeldib ja tema tegemised on nii süütud, ausad ja lihtsad.  Jane Blogi muidugi🌺 kuidas ta mind inspireerib? Ta võlus mind ära oma lihtsusega. Ehe näide, et lihtsuses peitub ilu. Aus tavaline tubli ema oma lastele ja kes on nii palju inimeste armastust saanud!


Kelle blogi kujundus sulle kõige rohkem meeldib? Kas üldse jälgid teiste kujundusi, või on suva
Mul on jumala savi kuidas keegi oma blogi kujundab, hea, et ma enda blogiga hakkama saan! 


Kui sa peaksid valima ühe blogija, kellega saaksid päevaks kohad vahetada, siis kellega ja miks?
Eeeee äkki Irma Eluilu blogi. Tahaks üks päev tema ideaalses elus elada! :D hirm ainult, et äkki harjun ära :D 


Millise blogija mees tundub sulle kõige seksikam?
Sorri armsad, aga pole kohanud veel 😂😂
Minu maitse on raske, veel vähem jälgin ma kellel mis välimusega mees on 🙄 


Kas oled ka mõne blogijaga, keda loed, kohtunud? Kellega sooviksid kohtuda?
Ja ikka olen... kellega sooviksin kohtuda? Ma arvan, et Paksukese blogi ja Mallukaga ja Janega ka! 


Nüüd lisan siia ka küsimused ja vastused mis esitati mulle Instagramis: 

Mis sa arvad, kas su eks mees veel siiski armastab sind ja usub sisimas, et lähete veel tulevikus kokku?

Seda peab temalt küsima. Ma ei arva midagi!

Kui tihti sa nutad? 

Hhahaha. Ma olen pisardaja ja kui vaja nutan igal õhtul! Ma olen lihtsalt inimene kes võtab isegi teiste mured südamesse ja nii on raske elada. Olen üpriski suure südamega ja tahan alati head! 

Mitut last sa veel soovid? 

Nüüd on see juba raske, aga unistan kindlasti ühest lapsest veel ( vähemalt ) 


Kas plaan Hiiumaalt ära kolida ei ole? 

Kindlasti on, mind ei hoia seal enam miski kinni!

Kui lõpetad kooli, mida edasi teed? 

Muidugi õpin edasi. 

Kas sa oled ise teadlik olnud, et sind on petetud? 

Kes mind on petnud? 😏




Kommentaarid