Otse põhisisu juurde

Loobuda kõigest, et uuesti võita?

On see enam võimalik?


Loobuda hetkeks kõigest. No näiteks ilusad unistused, maja, ilus auto, ilusad- kallid asjad, armastus?
Ma olen korra elus juba kõigest loobunud ja nüüd ma pean taas selle läbi tegema? Loobuda asjadest mida ma olen endale ise lubanud?

Lugesin täna artiklit, kus Heidi Ruul kirjutas: Ma armastan sind- kõige valusam vale maailmas. 
Ma lugesin ja jäin mõtlema, et tõesti, need read mis seal kirjas olid, on kõige valusamad. Seda pisikest lauset on nii lihtne öelda, aga miks te seda ütlete, kui samas keerate selja ja juba teete ilma midagi mõtlemata haiget?

Mina oskan olla tänulik, ma ei vihka ja andestan väga lihtsalt. Miks ma andestanud olen siiani? SEST MUL ON SIIANI PUUDUNUD ENESEVÄÄRIKUS
Just täpselt nii.. Puudunud selgroog ja eneseväärikus. Need kaks asja peab olemas olema igal naisel ja et need endale saada peadki hetkeks loobuma kõigest... Need on kõigest asjad ja lihtlabane armastus mis on sulle läbi valede kõrva sosistatud!
Sa võidad need kunagi tagasi, kui oled saanud endale piisavalt tugeva selgroo ja eneseväärikuse!

Ma saan suvel 28 ja sellest 9 aastat elasin ma koos inimesega keda ma armastasin, meil on kaks last ja ma olen temaga koos olles elanud väga raskeid sündmusi üle. Tagasi vaadates sellele suhtele oskan ma olla vaid tänulik ja nüüd on aeg kõik kustutada ja mitte kunagi enam tagasi vaadata! Pühkida pisarad ja olla endale tänulik, et selle sammu tegin ja julgus nüüd üksi edasi astuda! Sest üksi on palju lihtsam olla, kui suhtes mis on ehitatud valust ja valedest!

Kõige valusam hetk mu hinges on hetkel see, kui näen jalutamas paare, käest hoides kinni ja lapsed jooksevad ja kilkavad. See on veel koht kus trügib mul pisar vägisi silma, aga ma olen tugev ja mul on nii tublid lapsed. Hetkel on mul kodus kaks päikesekiirt ja ühel ilusal päeval olen ennast taas uuesti leidmas ja unistused täituvad! 

Palju, palju armastust teile.....


Lisan juurde ka lingi Heidi Ruuli loost: Ma armastan sind- kõige valusam vale maailmas...



Kommentaarid