Otse põhisisu juurde

Lisame elule juurde vürtsi ja draamat!?

Tere ilusat esmaspäeva! Ma olen siin juba pikalt nihelenud ja unistanud juba aastaid saadetest nagu PUHKUS MEHHIKOS või EKSID RANNAL jne. Nüüdsest kaks päeva olen sellele juba pikemalt mõelnud, et miks Eestlased ei tee midagi sellist? Miks me ei lisa elule vürtsi? Ma ei mõtleks ka ja läheks kohe saatesse.. Olen olnud nende saadete suur fänn ja kõik osad on mul korduvalt läbi vaadatud! Ja juba aastaid tagasi mõtlesin, et kohe kui võimalus tekib siis ei mõtle ka ja lähen kohe!



Mulle hullult meeldib melu ja trall. Mulle meeldib inimestele pakkuda draamat ja seiklust. Mulle meeldib olla seebika ´´peategelane´´
Kas ma pean tõesti vene keele laitmatult ära õppima, et saada kuhugi saatesse ja miks ainult Venemaa midagi nii ägedat teeb? Miks me Eestlased nii igavad oleme? Jah ka siin on erinevaid saateid nagu naabrist parem ja prooviabielu jnejnejne. Need on liialt igavad, vaja on melu, draamat, pisaraid, naeru. See maksab... See kutsub inimesed telekate ette!

Ei no elu on seiklus? 

Ma olen väga palju tegelenud tantsimisega, veidi modellindusega, promoga, kõik need on ära proovitud ja sellest on vähe. Midagi jääb puudu ja ma tahan midagi uut proovida. Ma absull ei karda sellise melu keskel olla. No armsad inimesed.. kuhu ma peaksin pöörduma selle mõttega??? 
Kes teeb selle vinge ürituse ära?
Kas ma päriselt peangi ise prooviabielust osa võtma, et melu saada ? 😂
Palun ärge sundige mind selleks ja las keegi armas korraldab lahedama saate kui prooviabielu. 
Ja las prooviabielu jääb siiki ainult Helenitele ja Liisadele. Laske normaalsed inimesed normaalsetesse saadetesse 😂
Ma tõesti ei olegi enam kindel, mis minuga toimub. On see nüüd vanadus või mis? 🙀


Kommentaarid