Otse põhisisu juurde

Elu kahe lapsega ja hirmude puudumine... Lisaks elu pisikese sarvilisega kes saab juba SEITSE ja natukene trennidest ka.


Noooo kõik mõtleme, et mis see siis on, ainult kaks ju... Degita oli neli, kui Ralf sündis. Ega mul erilisi hirme ei olnud, Degita on väga asjalik ja iseseisev laps. Oli ka enne Ralfi sündi ja seega ei muretsenud ma. Aga nüüd Ralfi kasvades on kasvanud ka armukadedus ja tähelepanuvajadus. Just tunnen ma, et Degita on täiesti vahetatud laps. Ma täitsa mõistan ja tean, et Ralf on pisem ja vajab mu tähelepanu igal sammul ja seda ta saab ka veidi rohkem, tänu sellele on ka Degita käitumine muutunud. Olen proovinud Degitaga rääkida ja ta saab ka kenasti aru, kuid ikka lööb temas välja pisikene sarviline.
Olen otsustanud sel ilusal aastal teha Degitale väga, väga erilise sünnipäeva. Juba varakult olen plaaninud talle suure peo mis oleks täis üllatusi. Proovin Deksule igal jumala sammul näidata, et peale Ralfi sündi on ta ikka minu pisikene printsess. Ehk Ralfi kasvades need kaklused neil omavahel lõppevad. Lasteaiast koju tulles ei jõua me isegi tuppa veel astuda, kui koridoris on juba kisa lahti ja keegi karjub.


Miks on minu pisikene armas printsess sarvedega mitte krooniga? :D 
Tal on tohutud kiharad, kui beebi oli küsiti mu käest pidevalt, et kas ma keeran oma aastasele piigale rulle õhtuti pähe... hmm noo ei keera ju :D
Kuna mul endal on väga, väga sirged juuksed, siis on saanud nii Deksu kui ka Ralf oma lokid muidugi issilt.
Deksule on meeletult oluline, et tal oleks palju kleite, sitsid satsid ja kõik mu, no neid kleite meil ikka kodus jagub ja tuleb pidevalt juurde. Aga kui meil läheb jutt kammimise peale, siiis oiiiii seda meeletut kisa mis lahti läheb, te ei soovi seda kuulda ka mitte. Just juuste kammimine on meil probleem ja ausalt, pidev probleem, kuna tal on meeletud lokikesed ja kamm ei ole meie sõber, siis need lähevad koheselt pusasse ja lahti kammida, peaksin ma võtma paar vaba päeva.
Ehk mängib siin ka rolli meie tähemärk. Detsembri tüdruk ja kaljukits. Kange tüdruk, teab mida tahab. Sihid on paigas :D Tegelt on ta tubli trennitüdruk. Käib juba mitu aastat ujumas ja tantsimas ja nüüd alles tegi kaasa ka tallinnas veidi suurtematel võistlustel. Uhke olen ma väga ....

Neid pilte oleks mul ette näidata veel ja veel, aga küll ma jõuan :)

Ralf on ka tubli ujuja, ootame veidi ja saab ka trenni. Ralfi plaanin ma panna muidugi krossitrenni. Õnneks on Hiiumaal selleks ka head võimalused. Meil on kodus kaks ATV sarnast elukat, ja fännid on nad mõlemad, kuid ralf on täitsa hull. Selle ajan ma ka meie issi õlgadele, issil on mitu ratast ja sealt tulnud ka pisik lastele, ega ma ise ka fännan vaikselt :D





See hullus huvitab meid kõiki, mind ja Deksut muidugi vähem, aga kui meile ka midagi kätte anda, siis ega me kartma ka ei löö, võtame kõik väljakutsed vastu ja proovime järele :D Perekond motohiired!

Kommentaarid