Otse põhisisu juurde

Naised, nagu ikka siis ilu, ilu, ilu.... ESMALT KÜÜNED KORDA

Kui oluline on teile, et küüned oleks korras??? Kas oma või geelid???


Nagu meile naistele ikka on oluline hoida oma küüned korras, mis te selleks teete? Mis tooteid kasutate ja kus käite? Kuna mina elan Hiiumaal siis olen siin olles ikka vääääääga rahul oma küünetehnikuga Elsiga. Parimat tehnikut annab otsida, saan endale alati küüned mida soovin ja paremad veel. Olen Elsi juures käinud juba pea aasta ja no ei kujutaks oma elu enam ilma temata ette ka :D 
Mina usun, et küüned vajavad hoolt ka peale tehniku juures käimist, kuna mu oma küünenahad on nii jubedad siis tänu Elsilse avastasin ma oma lemmik küüneõli, oluline on ju ka muidugi see lõhn ja kas toode sobib, annan kohe soovituse mis mulle endale väga meeldib ja sobib: The CARDEN of COLOUR KIWI DEEP GREEN


Hetke lemmik!
Soovitan proovida!

Pildil on ka mu viimased küüned, päris tagasihoidlikud, võrreldes sellega mis muidu minu soovid on :D 

Lisan siia ka pilte oma küüntest 

 Lapse rõõmuks tegime küünele haldja, Degita oli väga õnnelik, sai ka lasteaias eputamas käidud :D 





 Ärge nüüd ära ehmuge :D siin me katsetasime midagi uut, küüne sees oli siis vedelik ja pisikesed mullikesed, litrid sees liikusid, täitsa uhke :)


Need roosad iludused koos sõrmusega osutusid vägagi populaarseks... 


Mu enda lemmik värvideks jääb ikka roosa, kuldne ja must- valge. Olen katsetanud muid värve, kuid alati kujunevad küüned kuidagi roosaks, kuldseks või must- valgeks. 

Ootan postituse alla kommentaare, olete ise küünetehnik või olete ise suur fänn ja teile on oluline, et küüned oleksid laitmatult korras. Ootan teie pilte ja ideid. Rääkige kaasa 😍

Kommentaarid