Otse põhisisu juurde

Loba, kõigest mis paari päevaga toimunud on ja verine Kadripäev.

HAIGUSED 

Nonii, ei ole mitu päeva kirjutanud juba... põhjus siis pole mitte see, et ma ei ole aega leidnud või ma ei viitsi või, et mul ei leidu teemasid, mu kõige pisem otsustas haigeks jääda, nädalavahetusel tõusis kõrge palavik öösel ja magamatus on minust veidi võitu saanud. Alati kui mu kahene haigeks jääb tõuseb tal kõrge palavik ja sellega kaasnevad ka krambid, kui ma õigeaegselt jaole ei saa. Palavik ei taha alluda ja temaga on väga raske. Muidugi on ka minu pinge kohe sajaga laes ja mure on meeletu. Alati ma tean kuidas peab käituma ja mida tegema jne, aga kui haigus on tulnud ja tegutsema pean on minu pea tühi ja kõik peast pühitud.
Selle palavikuga me tulime õnneks toime, saime jaole õigel ajal ja tundub, et poja paraneb. Naudime kodus kahekesi olemist :)





Natukene KADRIPÄEVAST KA.

Lapsed tähistasid Kadripäeva ka lasteaias.. Deksuga ei olnud õnneks hullu midagi, kleit selga ja nägu pähe ja korras, aga RALF. Oi juudas, mõtlesin küll, et kuidas ma tõmban oma pojale kleidi selga, mulle on see sajaga vastukarva, ma ei salli isegi, kui Degita talle kodus salaja kleite selga tõmbab ja patse üritab pähe teha. Aga otsustasin panna talle valged sukad ja õe valge kampsiku :D 
No lapsed tunduvad ju väga õnnelikud ja uhked :D
Pildil ka nende üli vinged ja toredad kasvatajad!
Ei väsi kiitmast, kuiiii tubli ja tegus rühm!

Degita otsustas tähistada ka esimest aastat kodus Kadripäeva, soovis minna sõbrannaga jooksma. Süda küll valutas, kuna ma ise väga pelgan selliseid tähtpäevi :D 
Aga tema ei pea ju loobuma sellest, kui emmele ei meeldi. Okei, panime preilid riidesse ja läki!
Esimesena kohe koputati minu uksele ja esinesid väga tagasihoidlikult, aga kommid ja pirnid teenisid kenasti välja. Kohe viisid sammud Päästeametisse, meie issi oli tööl ja oli vaja ka sinna rõõmu viia ju. Oh juudas, tundus, et kõigile meeldis ja tüdrukud said tasuks lausa 15€
Kell hakkas ka juba paljuks minema ja plikasid veel ei olnud näha, kuid siis äkki kuulsin ma koooohutavat kisa mis tuli väljast. PS!  Ma tunnen oma lapse kisa juba kaugelt ära, kui tema kisab, siis ta ikka kisab täiega!!!! Ja no nii oligi, ma vist ei liialda kui ütlen, et terve Käina kajas. Tuppa jõudes vallutasid mu toa päris mitu Kadrisanti ja Degita nende seas ja karjudes ka veel. Mis siis juhtus? Mu printsess oli oma pika kleidiga võidu jooksnud ja muidugi maha prantsatanud. Kuna Deksu kisa oli meeletu, pakkisin ma teistele kommid kaasa ja olin neile väga tänulik, et sõbra koju aitasid ja hakkasin siis kohe Degitat rahustama. Midagi hullu ei olnud, Degita suutis oma käe katki kukkuda, aga eks õnnetusi ikka juhtub. Vähemalt sai vinge kommikoti ja taskuraha ka, täitsa ise oli teeninud selle ju :) 
Võimas esimene Kadripäev 
Õnneks kõik paraneb, jääb kauaks meelde!

Aaaaa ja lõpetuseks, käisime Degitaga meie lemmik juuksur Mareti juures ja lasime Degita juukseid veidi lõigata ja Degita soovis endale ka veidi värvi lisada. Laps jäi rahule ja emmele ka väga meeldib!


Aitäh kallis Maret! ❤

Lõpetuseks ka nii palju, et täna olen ma väääääga ärevil, täna toimub suur muutus mida ma olen kaua kaua oodanud ja ma loodan, et kõik läheb nii nagu ma loodan ja kõigest siis juba veidi hiljem pikemalt .... Kallid!

Kommentaarid