Otse põhisisu juurde

Sissejuhatuseks ja natukene juttu mu uhkest uuest vaibast...

Milleks seda teha ja miks ma seda teen...


Hei.. teate ma isegi veel ei tea miks ma seda teen, aga mu süda ütleb, et see on õige ja ma pean kõik oma mõtted ja tunded siia kirja panema.. muidugi oma naabri soovitusel, kes kirjutas mulle pikad tekstid, et hakka blogi pidama. Aga mis mul kaotada on? Midagi....

SIIN MA SIIS NÜÜD OLEN.. olen 27 aastane tavaline inimene Pärnust, kes saatuse tahtel elab nüüd Hiiumaal, mul on kaks last. Tütar Degita saab 22 detsember seitse ja poja Ralf saab mais kolmeseks. Lapsed käivad Käina Lasteaias ja ise olen tegelenud juustepikendustega.. KELLEL HUVI SIIS KIRJUTAGE :D nüüd on jäänud see kõik veidi tagaplaanile, aga miks mitte uue hooga alustada???? Niiii ma arvan, et jõuame kõigest rääkida veel...

Nagu pealkirjas ka lubasin, räägin ma natukene oma UUEST VAIBAST 
Kuna me ehitame maja ja nagu majas ikka kombeks on kamin, hakkasin paar kuud tagasi otsima endale kamina ette vaipa, mõtetes jooksis kohe lambanahast mõnus, pehme, karvane vaip, kuid siis avastasin sellise koha nagu Designs of Celine tooted hakkasid mulle sekundiga meeldima, kõik tooted on valminud suure armastuse ja käsitööna. Tekkis kohe mõte, et miks lambanahast vaip, võiks ju proovida midagi muud ja uut. Mõeldud, tehtud..Valitud sai MERIINOVILLAST HALL VAIP. Kirjutasin ja soovisin eritellimusel endale mõnusat vaipa mis sobiks mulle kamina ette. Muidugi kohe kui vaip valmis sai, sai koju toodud ja muidugi korteris laste tugeval soovil oli vaja see vaip kohe valja võtta ja kasutusse lasta. Ma ütlen ausalt, see on tõesti mõnus ja paks vaip ja lastel meeldib seal istuda ja mängida, kuna Ralf on veel nii pisike ja kohutavalt trikke täis, siis ei ole ma enam kindel kas see vaip mul ka lõpuks majja kamina ette jõuab, näpud käivad lastel küljes ja kipuvad seda ikka korralikult nokkima, aga eks ma üritan hooldada seda juhiste järgi mis kaasa saab. Vaip on ise väga ilus ja mõnus. Soovitan minna uurima ja vaatama ja jälgige kindlasti. Nüüd on vaip ka e-poes müügil, saad endalegi soetada 😍   https://designsofceline.com/et/





Kommentaarid