Otse põhisisu juurde

Antidepressandid süvendavad depressiooni?

Ma ei ole enne sellest tahtnud kirjutada, ootasin lihtsalt õiget hetke. Ma tunnen, et see õige hetk on käes... ma olen pikalt tarbinud antidepressante. Enne kui neid võtma hakkasin, käisin ja kuulasin palju mida mulle nende kohta räägitakse. Osad soovitasid ja pooled olid täiesti vastu!
Kui ma olin 13 ja mu ema  suri, juba siis määrati mulle ravimid peale. Mida ja palju ma võtsin seda ma tõesti ei maleta. 
Hetkel olen ma neid söönud oma blogi pidamisest peale. Kas neist ka abi on? 
Kindlasti! 
See ei ole asi mida häbenema peab, see ei ole see koht kus lähedased sulle selja keeravad ja ütlevad, et mine ravile. EI! 
See on pigem koht ja viimne hetk, kui mõistad, et sa vajad ise tuge ja kui sa ise juba endale seda teadvustad siis ei ole veel hilja!
Minu lugu sai juba alguse siis, kui ma sain teada, et mu ema on suremas! Te ei kujuta ette ka kui ilus lapsepõlv mul oli! Jah tõesti ma ei teadnud oma isast midagi! Aga ma ei osanud ka igtseda. Mul oli võrratu ema, armas vanaema, õde ja kõige  kalleim onu maailmas! Ma teadsin ja mulle räägiti varakult, et mu ema on väga haige, aga ta oli alati olemas ja tegi kõik, et mul oleks õnnelik lapsepõlv!
Seda ta oligi!
Ma kanntasin väga, kuna mu ema oli palju eemal, ta viibis palju haiglas ja neid ootamisi aknal, mil mu ema koju jõuab oli palju!  Samas aitas ta alati neid, kes vajasid abi ja olid haiged!
Mu ema andis mulle kaasa palju armastust ja õpetas hoolima inimestest. Õpetas mind armastama!
Uskuge seda ma ka oskan!
Ma oskan olla tänulik ja oskan armastada! Ma ei soovi iial halba!
Öeldakse, et inimesele antakse nii palju, kui ta kanda jõuab! Päriselt? Ma
Olen ikka väga tugev inimene 😁
Mul on kasvamas kõrval kaks imelist last ja ka neile õpetan ma iga jumala päev olema tänulik ja armastama! Armastama peab elu nii halvas kui heas! Just! Ka halvas! Sest igas halvas hetkes  peab leidma midagi head, midagi mis õpetab ja annab meile tarkust ja jõudu edasi liikuda!!
Alla ei tohi kunagi anda, sest me ei ole allaandjad!

Pisike ülevaade antidepressantidest:

Antidepressandid on maailmas enim tarvitatavad retseptiravimid. Ometi on nendega üks igavene häda alates sellest, et neist on kasu vaid umbes 30% juhtudel ja lõpetades nende tarvitamisega kaasnevate hulgaliste äärmiselt ebameeldivate kõrvaltoimetega.


Ma ei oska seda isegi kommenteerida.
Ma olen kuulnud palju oma tuttavatele, et kui nad ei ole ravimit paar päeva võtnud, ei oskagi nad enam elada. Katus reaalselt sõidabki.
Vastab see ka reaalselt tõele ma ei tea.
Min olen otsustanud, et oma ravi pooleli ei jäta. Võtan kuni peab ja häbi ei tunne!
Ma ei soovita teile kunagi kellegi peale näpuga näidata, sest iial ei tea millal sul neid endal vaja läheb!

Olgem rohkem tähelepanelikumad ja hoiame inimesi enda kõrval! ❤️

Kommentaarid