Otse põhisisu juurde

Ma sain oma pildi kätte 😍 seoses sellega on teile ka pisike üllatus!

Heiii! Ma olen siin taas tagasi paaril eri põhjusel, aga pole hullu! Mul oli täna jälle võimas päev! MA SAIN OMA PILDI KÄTTE 😍

Hea, et ma pisardama ei hakanud, muidugi heas mõttes! 😅 ma olin nii üllatunud, et see pilt nii kuradima ( vabandust ) hea tuli! Elisel ja Argol on kuldsed käed! Päriselt!


Nüüd ootab see pilt vaid seinale panekut! Eriline egomaniakk olen eksole 😂
Aga No kes vaidleb vastu, et see ei ole võimas? 
Uskuge või mitte, pilt on tehtud HIIUMAAL ja valmis PAARI PÄEVAGA 😲

Lisan ka siia kus leiate Elise ja Argo: 

Fb: Elis loob mälestusi 
Fb: Argo Nurs Photography 


Kes soovib endale ka sellist pilti koju? Mitte minu 🙄 aga just sinust, su perest või hetkest mis on kõige ilusam mälestus! Siis on mul sulle kuni MÄRTSI lõpuni SINU valitud pilt lõuendil -15% odavam kasutades koodi RoosaMull! Ära lase nii head pakkumist käest ja kirjuta Elisele või Argole! Nad võtavad rõõmuga teie tellimusi vastu!

Minu pildi mõõdud: 90cm x 54cm
Ja nüüd kõik ruttu pilte tellima ❤️



Kommentaarid