Otse põhisisu juurde

Kolimine, arstil käik, operatsioonile minek, juuksepikendused JA LOO LÕPUS AINULT ÜHELE ERIPAKKUMINE!!!!!

Ahoiii! Ma olen ennast nüüd veidikene kogunud ja olen taas valmis blogiga edasi minema. Ma kolisin vahepeal ja tegemist oli väga palju. Mul on nüüd väga armas pisike korter Käinas. Olen õnnelik ja siin on tõesti väga mõnus. Tegelen hetkel enda tervisega, lastega ja üritan palju tööd teha, et oma mõtetest ja tunnetest üle olla. Mu sees on hetkel kohutav tunnetemöll, et värvisin isegi oma juuksed mustaks tagasi! No must on minu värv ja kui ma oma juukseid veel palju oleksin blondeerinud, oleks sinna kulunud ei tea mis summad ja lõpuks olen ikka kiilakas. Paljud ütlesid, et must on minu värv ja sain palju kiitust ja ennast tunnen ka mega hästi! 

Blogimisele võtan ka ma nüüd tohutult aega ja varsti saate lugeda mu kohta ka persoonilugu. Hakkan ka aktiivselt tegelema livedega. Paneme asja tööle! Vahest ma tunnen, et blogi on parim koht, kus ma maandan oma viha, stressi, rõõmu, pisaraid ja kõiki oma tundeid, eriti hetkel kus olen väga emotsionaalne. 

Eile käisime Degitaga ka Tallinna lastehaiglas, kus võttis meid vastu väga tore arst ja ütles kohe, et meil ei ole enam valikut ja peame operatsioonile minema, et meid enam angiin ei piinaks. Degita põeb aastas ala 4- 6 korda angiini ja see ei ole enam okei. 


Saame operatsioonile juba mai kuus. Asjaga on tõesti kiire!
Peale haiglat lubasin Degitale, et ta võib ise valida koha kuhu soovib sööma minna ( kuna tal oli kogunenud oma taskuraha oli tal suur soov emmele välja teha 💓😅) Ta valis kohaks CHI aasia toidukoht. Nagu ta ise ütles tahab ta minna restoraaaaani, aga mida ta sealt menüüst valis, muidugi friikad 😆 

Ma ütlen ausalt, et arve oli väga mõistlik, toidud väga head ja portsud mega suuuuured, võtsime kõik kaasa ka ja jäime teenindusega väga rahule :) 

Ja siis minu tänane hommik! Minul käis külas mega armas emme oma beebsuga. Kuna olen ka varem maininud, et paigaldan Hiiumaal juuksepikendusi, siis täna panime sellele ilusale emmele pähe ala 160 salku. Tulemus oli väga, väga, väga hea!👌




Nüüd võtsin kokku lühidalt oma viimaste päevade tegemised. Pudru ja kapsad... aga pisikese ülevaate saite! 

Ja nüüd siis üllatus:

Paigaldan ühele kliendile ( Kõige esimene kes mulle kirjutab ) pähe 150 salku hinnaga 150 eur !
Saate kvaliteetsed slaavi salgud 1 euriga ja paigalduse puhta muidu !
Hind muidu 150-ele  salgule oleks ala 300 euri 😍
Panen alla ka valiku ja salke on ka võimalik kombineerida!!!
OLE KIIRE!!!



OLE KIIRE JA KIRJUTA MULLE!!!!!!


Kommentaarid

  1. Top 5 videos and videos that you can trust on youtube
    Videoslots is a website that is designed to improve mp3 to youtube your videos. With hundreds of thousands of views every day it has some of the best

    VastaKustuta

Postita kommentaar