Otse põhisisu juurde

Kui HALB või HEA lapsevanem ma olen? TEST‼️

Täna hommikul avastasin ma fb ühe testi. Avasin selle nagu ikka, olin valmis, et hakatakse jälle raha nõudma ja igal võimalikul hetkel on mul võimali see test lihtsalt kinni pista! Aga sa näe!!! Leidub ka vägevaid teste mida saad lihtsalt NIISAMA TASUTA teha 😅👏
Nonii vajutasin ja alustasin testi. Testis on 10 küsimust ja lubasin endale, et olen seekord aus 😂 ja vastan kõigile 10- ele küsimusele nii ausalt kui võimalik! Uskuge või mitte, aga test täitsa üllatas mind. Ma olin valmis selleks, et sealt võib midagi veidi hullemat tulla, aga ma jäin väga rahule ja sain aru, et ma olen siiski väga hea ema 💪 ( tasub endale ausaks jääda, sest vahest kipud ennast alahindama‼️ )
Minu testi tulemused on sellised :
Aitäh vastamast! 🙂
Ege-Rita, ma pole küll selgeltnägija, aga sinu vastuste põhjal saan öelda, et sulle meeldib olla lapsevanem. 🙂
Sa püüad teadlikult tegutseda, et leida aega iseendale ning ka partnerile. Sa tead, et puhkus ja rutiinist vaheldus aitavad sul olla emotsionaalselt tasakaalukam, kuid millegipärast käivad tunded ikka üles-alla.
Eks see ole loomulik - lapsevanemaks olemine ei saagi kogu aeg olla vaid pidu ja pillerkaar. Samas, lõputu vaev ei ole ka normaalne nähtus.
Sul on küll piisavalt teadmisi, et olla parim versioon iseendast, aga millegipärast tuleb sul ikka ette olukordi, kus ettekujutus antud olukorra lahendamisest on üks, aga reaalsus on paraku teine.
Kui alateadlikud ja sissekulunud käitumismustrid võtavad ikka ja jälle üle ning sa tegutsed “autopiloodil”, siis see on frustreeriv, eks!
Et jõuda lapsevanemana sinna, kuhu sa ta tahad, oleks vaja natuke rohkem enesekaastunnet (kui juhtud endale liiga kõrgeid ootusi seadma), sihikindlust ja teadlikku tegutsemist ning järjepidevust.
Tanel Jäppinen
Ege-Rita, kui sa millegi pärast ei ole veel liitunud meie Facebooki grupiga "Positiivne ja rahumeelne vanemlus", siis saad liituda siit: https://www.facebook.com/groups/rahumeelnevanemlus/ või vajutades allolevat nuppu.

Grupis arutleme igapäevaselt, kuidas olla rahumeelsem lapsevanem.

Muuhulgas alustame 29. märtsil ka tasuta 4-osalise vanemlus-kursusega, mis on oluliselt uuendatud võrreldes sügisese kursusega! Kui huvi pakub, hoia silmad lahti! 🙂

Aitäh sulle!

Lisaks sellele testile soovitati liituda sellise lehega:




Kohe kui kutse vastu võeti leidsin sealt palju tuttavaid! Tundub, et ma olen midagi väga head maha maganud, kuid kunagi ei ole ju hilja!!!

Kes on selle lehega juba tuttav? Kuidas on, mis huvitavat, olete ka midagi õppinud/ üritustest osalenud? Mina olen küll hetkel elevil!!!

Kõik TESTILE ja muidugi jagage tulemusi ka !😋



Kommentaarid