Otse põhisisu juurde

Kuhu kadus mu esimene klahv? Ja suur vihastamine, sest keegi ei võta mind hambaarstile vastu, olgu see valu nii suur kui tahes!

Pisikene lugu sellest kuidas ma kaotasin oma esimese klahvi mis ajas mind nii nutma, kui ka naerma. Lisaks see suur viha, sest meil Hiiumaal ei ole kedagi, kes aitaks, kui on tõsine häda!


Nonii, asi sai alguse juba eile, see hommik algas juba kohutavalt.. Läksin eile 6.30 praamile, et minna kooli. Mõtlesin, et jätan oma auto Heltermaale ja liiklen edasi bussiga. Nii saigi tehtud. Läksin jala praamile ja kõht läks tühjaks, hakkasin süüa ja kohvi ostma, kui avastasin, et mu pangakaart lihtsalt ei tööta, no absoluutselt ei funka... okei.. kuidas ma bussile saan ja elatud? Õnneks leidis see lugu lahenduse ja aitääh ühele toredale inimesele kes oli nõus mind kooli viima ja kellega sai tehtud vahetust. Sularaha mulle ja ülekanne talle! Juhhuuuu päev korras! 
Koolis läks ka hästi, no niiiii huvitavad tunnid olid! 
Tagasi sain ma oma sõbra ja tema sõbrannaga. Nad tulid meile külla ja sõber ostis kaasa viinamarjad! Aitäh Andri!!!!😆 Me veel naljatasime, et ´´hahahaha, tšernobõli viinamarjad ´´ no need olid ikka megalt suured! Võtsin mina siis ühe ja hammustasin poole, kuna tervelt see mulle suhu ei mahtunud 😂😂
ja siis ma tundsin julma valu. Mul jooksid kuumad värinad üle ja kohutav valu lõi esihambasse.. ja mis te arvate mis mul suus avanes, kui ma peeglisse naeratasin??? MUL OLI ESIHAMBAST KILD LÄINUD!  Te ausalt ei taha seda pilti näha 😆
Okei, mõtlesin, et pole hullu, käin hommikul tööl ära ja kindlasti keegi võtab mind vastu erakorraliselt, sest täna juba see kõik valutab mul. AGA minu üllatuseks ei võtnud mind keegi vastu, kedagi ei huvitanud, et mul on tõsine probleem ja vajan abi??? Teate kui vihale see ajab, hambaarsti abi siin on NULLLLL!!!!
Olin juba pisarateni väljas, kui helistas võõras number. Mulle helistas Emmaste Hambaarst, kes ütles, et ta on nõus mind teisipäeval erakorraliselt vastu võtma, et ma ei nugrutseks. Uskuge kui õnnelik ja tänulik ma olen, ma sain jälle aru, et armsad inimesed ei ole kadunud. Leidub ka inimesi kellel on veel süda sees ja mõistab! Aitäh, aitäh, aitäh!🙌

Üks koht oleks mulle aja saanud alles suvel, teine ei võta üldse uusi vastu, kolmandasse kohta oleksin kuu lõpus alles saanud. PÄRISELT VÕI?

No kas ei aja vihale? Tallinnas on isegi erakorraline vastuvõtt LAUPÄEVAL! Pliiiis tehke järele. Ma ei ole esimene, ega viimane kes kiirelt abi vajaks.....

Teisipäeval olen jälle ilus! 

Kommentaarid